Εξυπηρέτηση πελατών Χρέωση:

Δευτέρα — Παρασκευή:
9:00 - 18:00 Ώρα Κεντρικής Ευρώπης

Τεχνική υποστήριξη:

Δευτέρα — Παρασκευή:
9:00 - 18:00 Ώρα Κεντρικής Ευρώπης

Σύστημα παραγγελιών/έκδοση πιστοποιητικών:

24 ώρες, όλες τις μέρες της εβδομάδας

Εσείς ρωτάτε – Εμείς απαντάμε!

Επιστροφές πληρωμών (εγγύηση επιστροφής χρημάτων) και Αντιλογισμοί χρέωσης

Επιστροφές πληρωμών (εγγύηση επιστροφής χρημάτων)

 

Ο αγοραστής δύναται να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων από τη LeaderTelecom B.V. εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παροχής των υπηρεσιών. Επιπλέον, ο αγοραστής δύναται να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων από τη LeaderTelecom B.V. εντός 180 ημερών από την ημερομηνία πληρωμής, αν δεν έχει ολοκληρωθεί η παροχή των υπηρεσιών που σχετίζονται με την εν λόγω πληρωμή.

Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο με την ίδια μέθοδο με την οποία έγιναν και οι αρχικές πληρωμές.

Επιπλέον, η LeaderTelecom B.V. προσφέρει και ορισμένες υπηρεσίες χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.leaderssl.com ή ρωτήστε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση info@leadertelecom.nl. Μπορείτε να αιτηθείτε νόμιμες επιστροφές χρημάτων μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση info@leadertelecom.nl. Ο αγοραστής λαμβάνει μόνο μία επιστροφή χρημάτων ανά παραγγελία.

Αν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, η LeaderTelecom BV θα σας επιστρέψει αυτό το ποσό το συντομότερο δυνατό, αλλά όχι αργότερα από δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την υποβολή του αιτήματός σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων για κανένα πιστοποιητικό της Entrust. Επιπλέον, δεχόμαστε μόνο πληρωμές μέσω διατραπεζικής μεταφοράς για όλα τα πιστοποιητικά Entrust και τα πιστοποιητικά που αγοράζονται μέσω της διεύθυνσης www.ict.auction.

Τα κεφάλαια που καταβάλλονται μέσω Bitcoin δεν επιστρέφονται ούτε πλήρως ούτε μερικώς. Στις πληρωμές μέσω Bitcoin συνιστάται να καταβάλλετε ακριβώς το απαιτούμενο ποσό. Πληρωμές που έγιναν μέσω Bitcoin δεν μπορούν να επιστραφούν ούτε πλήρως ούτε μερικώς.

Όλες οι καταθέσεις που γίνονται από τον Πελάτη σύμφωνα με αυτήν τη Ρήτρα δεν θα έχουν τόκο.

  

Αντιλογισμοί χρέωσης 

 

Ο αντιλογισμός χρέωσης προκύπτει αφότου ο αγοραστής επικοινωνήσει με τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας του για να διαφωνήσει για μια χρέωση που εμφανίζεται στην κίνηση λογαριασμού της πιστωτικής κάρτας του. Αντιλογισμοί χρέωσης εκδίδονται για ποικίλους λόγους συμπεριλαμβανομένων , ενδεικτικά, των ακολούθων:

  • Ληγμένη εξουσιοδότηση πιστωτικής κάρτας αγοραστή ή σφάλμα τραπεζικής επεξεργασίας;
  • Διπλή τιμολόγηση, εσφαλμένο τιμολογημένο ποσό;
  • Μη εξουσιοδοτημένο μέρος πραγματοποίησε αγορά με την πιστωτική κάρτα του αγοραστή ή κλοπή ταυτότητας .

Έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε ερωτήματα σχετικά με τις παρούσες δηλώσεις αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση 


Έχετε ακόμα απορίες; Γράψτε μας!

Δέχομαι

Εισάγοντας το email σας, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και αποδεχθεί την ιστοσελίδα Terms and Conditions, την Privacy Policy και Money-back Policy.

>